یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

حوزه/مبلغ شهر اراک بیان کرد :از ابتدای انقلاب و در مسیر پر پیچ و خم انقلاب ما شهدای بسیار گرانقدری را از دست داده ایم،نظیر شهید مطهری،شهید بهشتی،شهید رجایی و..‌. اما آنچه که شاهد آن بودیم مسیر انقلاب است که

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،ویژه برنامه انتخابات امروز در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها اراک همزمان با جشن دهه ولایت با حضور خانم ناطقی از مبلغین شهر اراک برگزار گردید.

در این برنامه که با حضور عموم بانوان منطقه برگزار گردید ،خانم ناطقی از سر مربیان حلقه های صالحین بسیج ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید گفت : از ابتدای انقلاب و در مسیر پر پیچ و خم انقلاب ما شهدای بسیار گرانقدری را از دست داده ایم،نظیر شهید مطهری،شهید بهشتی،شهید رجایی و..‌. اما آنچه که شاهد آن بودیم مسیر انقلاب است که همیشه ادامه داشته است.

وی افزود : دشمن تصور میکند با شهادت رئیس جمهور عزیزمان در کشور ما انقلاب به مخاطره می افتد ،اما آنچه که در واقعیت رخ میدهد به جای یک نفر که شهید میشود هزاران نفر رویش میکند که مسیر شهید را ادامه خواهد داد.

ناطقی تصریح کرد: با شهادت شهید رئیسی باید راه و مسیر ایشان ادامه پیدا کند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: در انتخابات پیش رو باید فرد اصلح انتخاب شود و اگر در شناخت چنین فردی مردد هستیم باید ببینیم افراد مقید و متدین جامعه به چه کسی رویکرد دارند و اگر در این زمینه هم به نتیجه نرسیدیم باید دید دشمن از چه کسی حمایت و درصدد تخریب چه کسی است.

وی حضور حداکثری در انتخابات را مهمترین مسئله در انتخابات دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha